30. oktober i Odense: Jubilæumskonference for FMOL - bliv klogere på datainformeret ledelse og fremtidens ledelse

I år er det 10 år siden, at det første hold studerende begyndte på den Fleksible Master i Offentlig Ledelse, der afvikles i et samarbejde mellem Aarhus BSS og Syddansk Universitet, og hvor flere af ledelsescenterets forskere indgår som undervisere.
10-året for uddannelsens oprettelse bliver fejret med en jubilæumskonference d. 30. oktober kl. 13.30-18.00. Her kan du blandt andet høre om et storstilet forsknings- og praksissamarbejde mellem ledelsescenteret og Aarhus Kommune, der handler om at træne ledere i brugen af datainformeret ledelse. Yderligere vil der være en paneldebat, hvor professorerne Kurt Klaudi Klausen, SDU og Jørgen Grønnegaard Christensen, Aarhus BSS sammen med en række fremtrædende offentlige ledere vil gøre dig klogere på fremtidens lederuddannelser. Læs mere og tilmeld dig her.