HR webinar: Sådan planlægger du en ledelsesevaluering

Står din organisation overfor at skulle afvikle en ledelsesevaluering? Vil du gerne blive klogere på, hvordan du som HR partner bedst planlægger den proces?

Så er dette lige et webinar for dig:

Sådan planlægger du en ledelsesevaluering

Dette webinar kan give dig et dybere indblik i den fællesoffentlige ledelsesevaluering med fokus på, hvordan man som HR partner planlægger en ledelsesevaluering. I forbindelse med lanceringen af den fællesoffentlige ledelsesevaluering er der blevet udviklet materiale, der skal understøtte HR partnere eller andre, der skal planlægge en ledelsesevaluering. Webinaret giver et overblik over materialet og kommer med eksempler på, hvordan en ledelsesevaluering kan afvikles.

HR webinar: Sådan planlægger du en ledelsesevaluering

Hvem kan jeg møde?

Webinaret blev afviklet af:

• Caroline Howard Grøn, lektor, Kong Frederiks Center for Offentlig Ledelse, Aarhus Universitet
  • Birgitte Rømer, HR chef i Frederiksberg Kommune, som har afprøvet den fællesoffentlige ledelsesevaluering

Målgruppen

Målgruppen for arrangementet er HR partnere eller andre fra både stat, regioner og kommuner, som potentielt skal planlægge en ledelsesevaluering.