3. december: Arrangement målrettet studerende og dimittender med interesse i ledelse

Er du studerende eller nylig dimittend fra Institut for Statskundskab, og vil du have indblik i, hvordan du på forskellig vis kan arbejde med ledelse som statskundskaber?

Så skal du sætte kryds i kalenderen d. 3. december kl. 17.15-20.00. Her holder Kronprins Frederiks Center for Offentlig Ledelse et arrangement i Aarhus, hvor fem alumner fra Institut for Statskundskab fortæller om, hvordan de på forskellig vis arbejder med ledelse.

Oplægsholderne arbejder bl.a. med personaleledelse, ledelsesforskning, ledelsesrådgivning, lederrekruttering, projektledelse, ledelsesbetjening og ledelsesudvikling. I løbet af aftenen vil de hver især give dig et indblik i maskinrummet i en række jobs, du potentielt selv kunne ende i som ledelsesinteresseret statskundskaber. Læs mere om oplægsholderne og programmet her.