10. oktober i Aarhus: Arrangement målrettet studerende med interesse i ledelse

Er du studerende og kunne du tænke dig at høre mere om fremtidens ledelsesudvikling i den offentlige sektor? Så skal du sætte kryds i kalenderen d. 10. oktober kl. 17.00-20.00, hvor studenterforeningerne Finance and Consulting Club Aarhus (FACCA) og Politilogisk Forening (PF) afholder et arrangement i Auditorium A1 i Universitetsparken, hvor centerleder Lotte Bøgh Andersen, specialkonsulent Jeppe Toft Hansen fra Finansministeriet samt CFO Stig Henneberg fra Struensee & Co er blandt oplægsholderne. Her vil de give deltagerne et indblik i henholdsvis den nyeste ledelsesforskning, i implementeringen af ledelsesanbefalinger og -programmer og i den praktiske erfaring i samarbejdet med offentlige ledere. Læs mere og tilmeld dig her.