Virtuelle konferencer i marts: Organisatorisk resiliens og digital ledelsestræning

Marts måned byder på to højaktuelle konferencer med deltagelse af ledelsescenterets forskere.

Foto: Corinne Kutz, Unsplash

For det første bidrager centerleder Lotte Bøgh Andersen sammen med lektor Heidi Salomonsen og en lang række andre forskere og praktikere til konferencen ”Ledelse af resiliens – i virkeligheden”. Konferencen er arrangeret af Københavns Professionshøjskole i samarbejde med Kronprins Frederiks Center for Offentlig ledelse.

”Vi kombinerer helt ny viden fra forskerne med aktuelle erfaringer fra dygtige ledelsespraktikere på mange niveauer. Formålet er at inspirere deltagerne til at være (mere) opmærksom på resiliens i deres organisationer samt at kunne bruge hinandens erfaringer til at lykkes endnu bedre”, udtaler Lotte Bøgh Andersen.

HKH Kronprins Frederik åbner konferencedagen, som også giver dig rige muligheder for intense diskussioner med andre ledere og ledelsesforskere i de mange spændende workshops. Individuel deltagelse koster 500 kr. pr. deltager, og alle ledere i samme organisation kan deltage for kun 15.000 kr.

Se mere og tilmeld dig og/eller din organisation her.

For det andet bliver spændende ny viden om processer og effekter af digital ledelsestræning præsenteret og diskuteret på ledelseskonferencen ”Digital ledelsesudvikling”.

Det banebrydende forskningsprojekt iLEAD handler netop om digital ledelsestræning. Projektet har dels forlænget sin open access periode til app’en t.o.m. september 2021 og afholder dels d. 16. marts (kl. 8.30-10.00) en konference, som bygger på resultaterne så vidt. Konferencen afholdes i samarbejde med Lederne, som vil dele deres erfaringer med ledelse og ledelsesrollen i en digital verden. Offentlige og private ledere er velkomne både på konferencen og til at bruge app’en, så længe der er adgang. Begge dele er gratis.

Tilmelding til konferencen skal ske senest 12. marts kl. 23. Du kan tilmelde dig her.