Skal ledelsescenteret være en del af dit folkemøde-arrangement?

Den 16. til 19. juni løber Folkemødet af stablen, og her deltager Kronprins Frederiks Center for Offentlig Ledelse med følgende hold:

👉 Caroline Howard Grøn, lektor og ansvarlig for ledelsescenterets bidrag til den fællesoffentlige ledelsesevaluering. Caroline kan fx bidrage med viden om faglig ledelse, digital distanceledelse, lederidentitet og forholdet mellem politikere og embedsmænd.
👉 Amalie Trangbæk, adjunkt inden for offentlig forvaltning. Amalie kan bl.a. bidrage med viden om arbejdet i toppen af centraladministrationen, herunder særligt departementschefers roller og funktion, samspillet med det politiske niveau og statslig topledelse.
👉 Niels Højberg, rådgiver og ledelsesekspert (Niels har frem til februar 2022 været stadsdirektør i Aarhus Kommune). Niels kan bl.a. bidrage med viden om alle typer (top)ledelse.
👉 Lotte Bøgh Andersen, professor og centerleder. Lotte kan bl.a. bidrage med viden om visionsledelse, resiliens, politisk ledelse, faglig ledelse og samspillet mellem styring og ledelse i private og offentlige organisationer.
👉 Anders Bager, organisationskonsulent med ansvar for ledelsescenterets forskningsformidling. Anders kan bl.a. bidrage som moderator og kommunikator i alle typer arrangementer om ledelse.

Ledelsescenteret bidrager til Aarhus Universitets folkemødeprogram med to arrangementer:

🗓️ Torsdag, kl. 17.00-17.45: ”Ledelsesevaluering – hvordan og hvorfor?”
🗓️ Lørdag, kl. 10.45-11.45: ”Politisk og administrativ ledelse i stat, regioner og kommuner”

Vi bidrager også gerne til andre arrangementer under Folkemødet. Derfor er du (eller andre i din organisation) meget velkomne til tage kontakt til Anders Bager på avb@ps.au.dk, såfremt det har interesse.