Ledig stilling i centeret: Forskningsassistent med registerdatakompetencer til forskning i offentlig ledelse

Foto: Colourbox.dk, Sara Sandahl

Har du lyst til at være en del af en arbejdsplads med en ambitiøs vision om at bidrage til endnu bedre offentlig ledelse? Er du en haj til kvantitativ metode, herunder dataindsamling og databehandling med særligt fokus på registerdata? Har du lyst til at blive involveret i centerets igangværende projekter og være med til at udvikle nye studier af offentlig ledelse og effekterne heraf?

Så har vi jobbet klar til dig. Ledelsescenteret søger en forskningsassistent med registerdatakompetencer med ansættelse hurtigst muligt.

Stillingen er en fuldtidsstilling, der i første omgang er 2-årig, men ved et tilfredsstillende samarbejde forventer vi at slå en fast stilling op efterfølgende.

Ansøgningsfristen er den 18. juni 2020. Læs mere om stillingen her.

Vi glæder os til at høre fra dig.