Webinar d. 4. juni: Ledelse af tværgående sammenhæng i en krisetid

Krisetid kalder på nye løsninger, og krisen er et lærestykke i, hvordan man har kunnet lykkes med at skabe de relevante løsninger hurtigt og effektivt. Det har krævet en erkendelse af, at ledelses-siloerne skulle smelte sammen. Langt de fleste løsninger på de vanskelige udfordringer er skabt ved, at ledelser har erkendt og understøttet tværgående initiativer, hvor aktører har fundet kreative løsninger sammen på tværs af faggrupper, afdelinger, enheder, sektorer, myndigheder og brancher. I dette webinar taler Mickael Bech og Christian Nyvang Qvick om, hvad vi kan lære af konkrete eksempler samt fra erfaringer og viden fra en række igangværende forskningsprojekter om tværgående ledelse.

Hvilken betydning har gode relationer, tillid og partnerskaber på tværs af organisatoriske grænser for håndteringen af kriser? Ledelse på tværs er særligt relevant i en krisetid, men hvilke krav stiller det til ledere og deres ledelsesadfærd? Dette vil være nogle af temaerne, som bliver berørt i webinaret.

Tilmeld dig her.