Nyt ansigt i ledelsescenteret

I oktober måned byder vi i Kronprins Frederiks Center for Offentlig Ledelse velkommen til Emma Kjær Hargraves, der er ansat som analytiker i ledelsescenteret.

Emma Kjær Hargraves, der er ansat pr. 1. oktober, skal bidrage til tre af ledelsescenterets projekter. Det er hhv. arbejdet med den Fællesoffentlige Ledelsesevaluering, ledelse på sundhedsområdet og ledelse af klimaindsatser.

Emma Kjær Hargraves er cand.scient.pol. fra Aarhus Universitet. Emma har i løbet af sin studietid beskæftiget sig med både kvalitative og kvantitative analyser både som studentermedhjælper på Institut for Statskundskab og i sin praktik i konsulentvirksomheden Pluss Leadership. Emma kommer med erfaring fra den kommunale sektor, hvor hun b.la. har arbejdet med udarbejdelse af kommunale klimaplaner og politisk betjening.

Om ansættelsen i ledelsescenteret fortæller Emma:

“Jeg ser frem til at være en del af ledelsescenteret og bidrage til det vigtige arbejde med at udvikle offentlige organisationer. Jeg glæder mig rigtig meget til de nye udfordringer – det er fantastisk at møde ind på arbejde bag Aarhus Universitets velkendte gule mure, og jeg glæder mig til at komme i gang.”