Ny medarbejder i ledelsescenteret

Den 23. november 2020 startede Daniel Gregersen som ny videnskabelig assistent i ledelsescenteret.

Daniel skal især understøtte og udføre avanceret kvantitativ analyse i forbindelse med ledelsescenterets forskningsprojekter. Dernæst skal Daniel være tovholder på dataindsamlingen og databehandlingen i forbindelse med forskningsprojektet VUOS (”Værdiskabende udvikling af organisatorisk samspil”). VUOS-projektet er et forskningsprojekt, der undersøger effekterne af tre forskellige udviklingsforløb for både ledere og medarbejdere. Udviklingsforløbene foregår i politiet, på sociale botilbud og på hospitaler. Læs mere om VUOS-projektet her.

Daniel er cand.merc i International Economic Consulting fra Institut for Økonomi på Aarhus Universitet med særligt fokus på kvantitativ metode og policy-evaluation.