Ny erhvervs-ph.d.-studerende i ledelsescenteret

I august 2019 starter Rasmus Thy Grøn (i midten på billedet) som erhvervs-ph.d.-studerende i Kronprins Frederiks Center for Offentlig Ledelse. Rasmus er uddannet psykolog med speciale i ledelses- og organisationsudvikling fra Aalborg Universitet og har de sidste 5 år arbejdet med blandt andet udvikling af ledergrupper, sammenhængende ledelseskæder og organisatoriske ledelsesgrundlag i konsulentfirmaet LEAD – enter next level.

Rasmus har stor erfaring med arbejde i offentlige organisationer, og i ph.d.-projektet kommer han til at undersøge, hvilken betydning mindset, psykologisk sikkerhed og kollegial sparring har for organisatorisk læring i offentlige organisationer.

Rasmus’ ph.d.-projekt er finansieret af Innovationsfonden. Bevillingen er udtryk for, at omverdenen ser potentialet i, at ledelsescenteret, dygtige private virksomheder og offentlige organisationer sammen skaber viden om offentlig ledelse.