Tømte, C. E., Pinheiro , R., Barman, L.
, Degn, L. & Geschwind, L. (2023).
Possible Scenarios for the Future of Digital Transformations in Higher Education. I R. Pinheiro, C. Edelhard Tømte, L. Barman, L. Degn & L. Geschwind (red.),
Digital Transformations in Nordic Higher Education (s. 269-274). Palgrave Macmillan.
https://doi.org/10.1007/978-3-031-27758-0_12
Munk, M. D., Ploug, N. & Sodemann, M. (2023).
Mindre ulighed. I S. Hildebrandt (red.),
Det bæredygtige Danmark: med verdensmålene mod 2030 (s. 265-290). Djøf Forlag.
Elklit, J. & Kjær, U. (2023).
Er 1, 2, 3, 4 ,,, virkelig bedre end 1, 3, 5, 7 ...? I P. Bjerre Mortensen & S. Serritzlew (red.),
I statskundskabens tjenese: festskrift til Jens Blom-Hansen (s. 25-37). Forlaget Politica.
https://politica.dk/boeger/i-statskundskabens-tjeneste-festskrift-til-jens-blom-hansen