Publikationer

Her finder du en oversigt over publikationer forfattet og redigeret af forskere ved Institut for Statskundskab for perioden 2021-2024. 

Du kan sortere publikationerne efter forfatter, titel, årstal mv. ved at klikke på 'Sortér efter' nedenfor.

For det fulde overblik over forskernes publikationer, kan du gå til deres profiler, som du finder via medarbejderoversigten.


Sortér efter: Dato | Forfatter | Titel

Pedersen, H. H. (2023). The parliamentary administration of Denmark. The Folketing. I T. Christiansen, E. Griglio & N. Lupo (red.), The Routledge Handbook of Parliamentary Administrations Routledge.
Lyngs, A. (2023). The Professors’ Professor: The American Students of August Krogh. Journal of the History of Medicine and Allied Sciences, 78(2), 171-190. https://doi.org/10.1093/jhmas/jrad009
Weinschenk, A., Dawes, C., Rasmussen, S. H. R. & Klemmensen, R. (2023). The relationship between education and political knowledge: evidence from discordant Danish twins. Journal of Elections, Public Opinion, and Parties, 33(1), 105-117. https://doi.org/10.1080/17457289.2021.1952416
De Andrade, L. H. A., Thomas, D. A. & Laterza, V. (2023). The rise of EdTech platforms in higher education: Mapping themes from emerging critical literature. I R. Pinheiro, C. Tømte, L. Barman, L. Degn & L. Geschwind (red.), Digital Transformations in Nordic Higher Education (1 udg., s. 27-51). Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1007/978-3-031-27758-0_2