Danckert, B., Dinesen, P. T., Klemmensen, R., Nørgaard, A. S., Stolle, D.
& Sønderskov, K. M. (2017).
With an Open Mind: Openness to Experience Moderates the Effect of Interethnic Encounters on Support for Immigration.
European Sociological Review,
33(5), 721-733.
https://doi.org/10.1093/esr/jcx070
Didegah, F., Gazni, A., Bowman, T. D. & Holmberg, K. (2017).
Internationality in Finnish Research: An Examination of Collaborators, Citers, Tweeters, and Readers.
Information Research,
22(1).
http://www.informationr.net/ir/22-1/colis/colis1624.html
Elklit, J., Elmelund-Præstekær, C. & Kjær, U. (2017).
Kommunalvalget 2013. I J. Elklit, C. Elmelund-Præstekær & U. Kjær (red.),
KV13. Analyser af kommunalvalget 2013 (s. 11-19). Syddansk Universitetsforlag.
Graversen, E. K., Ryan, T. K., Christensen, M., Ludvigsen, J. V., Nielsen, M. L. & Lauridsen, P. S. (2017).
Beskæftigelse og videnskabelig impact hos ph.d.er ved Aarhus Universitet: En undersøgelse af ph.d.er ved Aarhus Universitet; deres beskæftigelse, værdi på arbejdspladsen og deres videnskabelige produktion. Dansk Center for Forskningsanalyse, Aarhus Universitet.
http://www.au.dk/fileadmin/www.au.dk/pressen/nyhedsbrevsdokumenter/CFA-analyse_phd.pdf
Graversen, E. K., Lyngs, A. R., Kalpazidou Schmidt, E., Ludvigsen, J. V., Nielsen, M. L. & Lauridsen, P. S. (2017).
Uddannelsesledelse ved danske videregående uddannelsesinstitutioner: Studielederes rolle i uddannelsernes kvalitetsarbejde. Dansk Center for Forskningsanalyse, Aarhus Universitet.
http://www.qnhe.no/wp-content/uploads/2017/02/Uddannelsesledelse-ved-danske-videreg%C3%A5ende-uddannelsesinstitutioner-2016.pdf
Hestbaek, L., Andersen, S. T., Skovgaard, T., Olesen, L. G., Elmose, M.
, Bleses, D., Andersen, S. C. & Lauridsen, H. H. (2017).
Influence of motor skills training on children’s development evaluated in the Motor skills in PreSchool (MiPS) study-DK: study protocol for a randomized controlled trial, nested in a cohort study.
Trials,
18(400).
https://doi.org/10.1186/s13063-017-2143-9
Kalpazidou Schmidt, E., Bührer, S., Schraudner, M., Reidl, S., Müller, J., Palmen, R.
, Haase, S. S., Graversen, E. K., Holzinger, F., Striebing, C., Groó, D., Klein, S., Rigler, D.
& Høg Utoft, E. (2017).
A Conceptual Evaluation Framework for Promoting Gender Equality in Research and Innovation: Toolbox I - A synthesis report.
https://efforti.eu/sites/default/files/2018-03/EFFORTI%20D3.3%20FINAL%2027032018.pdf
Kalpazidou Schmidt, E., Graversen, E. K., Haase, S. S., Nielsen, M. L., Christensen, M. E. & Forbrig, L. (2017).
Country Note Sweden. Report, European project EFFORTI.
Krishnarajan, S., Møller, J., Rørbæk, L. L. & Skaaning, S-E. (2017).
Democracy, Democratization, and Civil War. I D. A. Backer, R. Bhavnani & P. K. Huth (red.),
Peace and Conflict 2017 (s. 68-76). Routledge.
Laustsen, C. B. (2017).
9.11. I M. Fink-Jensen & B. Nygaard (red.),
50 begivenheder: Højdepunkter i verdenshistorien (s. 298-303). Aarhus Universitetsforlag.