Nyhed

Job som videnskabelig assistent ved Magtudredningen 2.0 og Center for Forskningsanalyse

Vi søger en dygtig videnskabelig assistent til en delt stilling mellem Magtudredningen 2.0 og Center for Forskningsanalyse

Vil du være en del af forskningsaktiviteter og forskningsformidling som videnskabelig assistent på Institut for Statskundskab, Aarhus Universitet? Som videnskabelig assistent vil du dels hjælpe med at belyse og formidle det danske demokratis tilstand i det 21. århundrede og dels deltage i forskningsaktiviteter omkring forskningens vilkår.

Stillingen som videnskabelig assistent er ligeligt delt mellem sekretariatet for Magtudredningen 2.0 og Center for Forskningsanalyse (CFA). Stillingen, som er en fuldtidsstilling, er placeret hos CFA, Institut for Statskundskab, Aarhus BSS, Aarhus Universitet. Vi forventer tiltrædelse 1. september 2024 eller snarest derefter. Stillingens varighed er 2 år med mulighed for forlængelse. Mere info om stillingen kan findes ved at klikke her.