Ph.d.-forsvar: The Roots of Urban Self-Government

Aud. A 1 (1333/101)

Jonathan Stavnskær Doucette
Jonathan Stavnskær Doucette Foto: Aarhus BSS Kommunikation

Med henblik på erhvervelse af ph.d.-graden i Statskundskab præsenterer Jonathan Stavnskær Doucette sin ph.d.-afhandling ved en offentlig forelæsning efterfulgt af et forsvar.

Emnet for forelæsningen er:

What implications (lessons) does your argument have for the analysis of contemporary processes of economic development, state building and democratization? In your answer, discuss the mechanisms of diffusion and the politics of reform, more specifically, how reformers learn about the set of feasible reforms and the reasons they are not able to reform themselves without learning from the examples of others.

Afhandlingen har titlen:

The Roots of Urban Self-Government

Bedømmelsesudvalg:

Professor MSO Peter Sandholt Jensen, SDU

Professor Johannes Lindvall, Statsvetenskapliga Institutionen, Lunds Universitet

Professor Kees van Kersbergen, Institut for Statskundskab, AU

Tid & sted:

Fredag den 6. November 2020 kl. 14.15-16.00 i Aud. A 1 (1333/101)

Overværelse af ph.d.-forsvaret:

På grund af Covid 19 kræves der tilmelding til ph.d.-forsvaret. Tilmeld dig her: