Fem DFF-bevillinger til Institut for Statskundskab

Fem forskere fra instituttet modtager i alt 26 millioner kroner fra Danmarks Frie Forskningsråd.

En plante vokser op fra en masse mønter
Foto: Colourbox

Knud Erik Jørgensen modtager kr. 6.022.308 til projektet Cultivating the Union's Foreign Relations: The EEAS and International Diplomacy.

Kasper Lippert-Rasmussen modtager kr. 5.750.681 til projektet Cost-Effectiveness and Non-Discrimination in Health Care: Must We Choose?

Per Mouritsen modtager kr. 6.113.605 til projektet Outside Citizenship: The Making and Integration of Denizens.

Svend-Erik Vrede Skaaning modtager kr. 2.878.801 til projektet Disentangling Scandinavian Democratic Exceptionalism.

Morten Valbjørn modtager kr. 5.383.987 til projektet Bringing in the Other Islamists – comparing Arab Shia and Sunni Islamism(s) in a sectarianized Middle East.

Fra fakultetets øvrige institutter er der fire forskere, der får bevillinger fra Danmarks Frie Forskningsråd. Aarhus BSS modtager i alt 43 millioner kroner.

- Læs mere om bevillingerne til Aarhus BSS.

- Læs DFF's pressemeddelelse om dette års bevillinger.

- Find yderligere information om de enkelte forskningsprojekter.

Oops, an error occurred! Code: 202404230907271ab3e245